maandag 13 mei 2013

Fashions Spotlight - Wooden Bow Tie

‘Ik heb een verjaardagscadeautje voor N gekocht!! Oké, hij is pas in juni jarig, of nee.. Juli zelfs.. Maar het is zo’n tof cadeau!’ Aldus huisgenootje G. bijna schreeuwend van enthousiasme. Twee maanden van te voren?? For real? Dan moet het wel een heel bijzonder cadeau zijn.

‘Heb je een foto?‘ vroeg ik.  Terwijl Ms. G. mij uitlegde wat ze nou precies had gekocht voor haar vriendje N. en daarbij dé foto liet zien begreep ik haar laaiende enthousiasme. Het is nieuw, helemaal hét in Amerika en N. is absoluut de eerste die in Nederland daar mee zal gaan lopen.



Het is een wooden bow tieWooden. Een vlinderdas van hout gemaakt. Dat klinkt niet alleen heel bijzonder, maar ziet er ook nog eens hip en chique uit. Geniaal bedacht vind ik zelf. Er zijn zo ontzettend veel verschillende accessoires voor dames, dat het ook wel tijd is dat er aan de mannen wordt gedacht op dat gebied. Adam Teague en Tim Paslay zijn de designers van de Two Guys Bow Ties. Door hun creatieve samenwerking hebben zijn voor de nieuwe generatie mannen iets gecreëerd waarbij ze zichzelf kunnen uiten in originaliteit en flair. Exotische houtsoorten, special leer en hoogwaardige stoffen worden gebruikt om deze wooden bow ties te produceren. Ook de strikjes zijn van alle kleuren en printjes voorzien. En hoewel N. nog niet eens jarig is geweest is hij reeds gespot met dé bow tie:




Ook zo enthousiast geworden? Nou ik had het wel geweten als ik een vriendje had. Zou er meteen een dozijn van kopen! Trouwens.. Ook misschien een leuk ideetje voor vaderdag? Just saying…



Love X0,
Jade. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten