donderdag 9 mei 2013

Citytrip '13


Wanneer ik één van de mooiste, interessantste, gezelligste steden van Europa in de zoekbalk van Google tik, verschijnen er onder afbeeldingen met name voetbal –en stadion foto’s. Niet zo heel gek natuurlijk, want dit voetbalteam behoort tot de Europese en wereldtop. Toch had ik liever wat cultuurkiekjes, strandjes en winkels als eerst voorbij zien willen komen. Gewoon, om in de mood te komen. Want jawel, mijn stedentripje van 2013 is nu ook geboekt. In augustus gaan A. en ik naar: BARCELONA!

Drie keer heb ik Barcelona inmiddels bezocht en ik heb vast kunnen stellen dat ik er geen genoeg van kan krijgen. Wat een wereldstad! Indrukwekkende architectuur, mooie parken, heerlijke tapas, gezelligheid op de Ramblas, strand en uiteraard de leuke boetiekjes. Hoewel ik reeds veel van Barca heb gezien, kom ik graag terug bij Park Guell, Sagrada Familia en Font Màgica. Een strandbezoek mag ook niet ontbreken en er moet hoe dan ook worden geshopt. Ik ben er van overtuigd dat we ons prima vermaken in de zes dagen dat we in Barca zijn.

Uiteraard komt daar uitgebreid verslag van na terugkomst, maar dan zouden jullie nog drie maandjes moeten wachten... In de tussentijd wordt er ook nog gedacht aan een ander klein 'tussendoor' citytripje. Binnenkort meer daarover...

Ciao y besos!



Love X0,
Jade. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten