zondag 21 april 2013

Back in the Blogs!


It has been a while, ruim een maand, dat ik mijn laatste blog online heb gezet. Door drukte in mijn werk –en privé leven heb ik helaas geen tijd gehad om mijn passie met regelmaat door te zetten, maar ik heb besloten om er hoe dan ook gewoon tijd voor te maken!

"Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway. " - Earl Nightingale


Ik vanaf nu ook niet één keer per week een blog posten, maar meerdere keren per week met de volgende onderwerpen:
  • Luxurious Events
  • Citytrips
  • Healthy hap
  • Geluksmomentjes
  • Fashion Spotlights
  • Daily life stories


Iedereen heeft een druk leven en ik kan er volledig over meepraten. Vrienden vragen wel eens aan mij als ik zeg dat ik het druk heb, waarmee ik het dan zo druk heb. Buiten dat ik 40 uur per week werk, een huishouden heb, erbij probeer te sporten en met enige regelmaat langs moeders ga, houd ik me ook bezig met Luxurious Events, het verkopen van oude kleding (vorige week een heel weekend op de neuzelbeurs!) en koken/lekker gezond eten. Mijn social life probeer ik op een iets hoger pitje te zetten dat het laagste, heb een mega toffe fotoshoot achter de rug en is mijn lichaam ook de trotse eigenaar van een kleine nieuwe tatoeage. Hier over en meer zullen jullie ongetwijfeld in mijn volgende blogs over lezen. Maar nu, vandaag, zondag 21 april 2013, eerst om 20:00 uur naar het concert van niemand minder dan BEYONCÉ!!! Samen met mijn bilmaat gaan we los op ‘All the single ladies’, ‘Run the world’, ‘Love on top’, ‘End of time’, etc.etc. I love her Music!! Verstand op nul en gaan met die banaan; having a great ladies night! Maar nu eerst…. Op zoek naar dé outfit. Hoe kan het ook anders op het laatste moment….




Love X0,
Jade. 

1 opmerking:

  1. WAT EEN HEERLIJKE BLOG..Enjoy ik vind haar ook tof.
    Ik heb het ook maar mega druk.

    liefs sam

    BeantwoordenVerwijderen