maandag 17 juni 2013

Fashions Spotlight - Supertrash Stop Aids Now!


I love Supertrash. Olcay Gulsen vind ik een top vrouw. Ze doet het ontzettend goed in de business en ik vind haar een perfect voorbeeld voor de ambitieuze zakenvrouw die de wereld veroverd met haar kledingmerk. Al jaren koop ik haar kleding; het is anders, goed van kwaliteit, chique, classy en stoer tegelijk. Precies zoals zijzelf is en precies hoe ik ben.
Van de week lag weer mijn nieuwe aanwinst op de deurmat. Een Stop Aids Now rokje van Supertrash! Olcay heeft deze limited edition rok ontworpen voor dit goede doel waarvan de 100% van de opbrengst naar het goede doel gaat. Daar komt uiteraard ook nog een actie bij voor iedereen die het rokje koopt. Als je dit rokje origineel, leuk en geheel naar je eigen stijl combineert er een foto van maakt en de meeste stemmen verzameld op de Supertrash Facebook pagina kan je een shopping voucher winnen t.w.v. € 1000,-!!


Zoals de meeste mensen al ongeveer weten hoe ik ben; daar doe ik uiteraard aan mee! Ik ga dus mijn creatieve brein laten werken, mijn kast uitmesten en een leuk outfitje bij elkaar stylen. 

You'll see the outcome.. ;-)


Love X0,
Jade. 

1 opmerking: