zondag 3 maart 2013

Last few days in Paradise

De periode tussen het boeken van je vakantie en de eerste dag van je holiday, dus het uitleven naar, is al een belevenis opzich. Dromen over branding van de zon op je huid, het knisperende zand tussen je tenen, het geluid van de zee dat tegen de rotsen aanklotst, de eerste koude slok door een rietje van je favoriete cocktail en het zelfs niet 's avonds laat koud hebben in je mini jurkje. Al die verlangens na een periode van hard werken, het gevoel van een iets te lang aanhoudende winter en verplichtingen. Donderdag 21 februari was het moment daar. Mijn lang verwachte vakantie kon eindelijk beginnen... Curacao here I come! 

Maar aan al het goede komt een eind. Twee weken vakantie over 52 weken is niks. Optimaal genieten is the keyword. Verschillende strandjes bezocht, de noorkust van Curacao gezien, in die enge vleermuisgrot geweest, maar een geweldig uitzicht on top er voor terug gekregen, lol gehad met familie en vrienden, de real pina colada gedronken... En maandagochtend om 6AM een fotoshoot op Cas Abou! Niet alleen voor mijzelf, maar ook voor de FHM buurmeisjes wedstrijd. Ik heb me niet veel kunnen promoten terwijl ik hier zit, dus hoe kan dat beter dan een te gekke fotoshoot plannen op dit prachtige eiland. Ramsay Soemanta is een geweldige fotograaf die mij gaat helpen. Cas Abou vind ik een van de mooiste baaitjes hier op het eiland, die ook veel mogelijkheden biedt voor een fotoshoot. Ik ga verder niet te veel verklappen, maar ik weet wel dat het een fantastische shoot gaat worden waar we allebei heel veel zin in hebben. Ik houd jullie op de hoogte... 

Ik ga nog even verder mijn teint bijwerken. Oh, en wellicht vanavond een poging wagen tot Salsa dansen. Een dikke brasa uit Curacao!



Love X0,
Jade.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten